Tuesday, October 18, 2016

Sonic R System 2013 Nuwe Wiki Trading

Sonic R. System 2013 Nuwe Wiki Trading Hi Mede Handelaars, My naam is sonic. Ek wil hê jy moet lees Die 5 stappe om 'die winsgewende handelaar (5 stappe PDF) dokument voordat jy enigiets anders doen in die handel. A Sonicdeejay Story Ek is die handel vir 'n nabye 5 jaar nou (sedert 2008) en vol van Cheers en trane was. Net soos baie van julle. Ek het begin soek na die heilige graal & lt; aka & gt; aanwysers wat gee te koop / verkoop met geen verlies. Binnekort het ek uitgevind dat my handelsverklaring nie waar gaan, met vuil kaarte en te veel aanwysers te bevestig. Dit veroorsaak dat die laat sein sneller; die vermindering van my oorwinnings en 'n maksimum van my verliese. Ek begin om te besef dat aanwysers die een wat gebaseer is op die pryse gebeur kan bereken volgens die formule, wat veroorsaak dat hulle agter die prys. movement. After lees baie boeke, kruip verskillende stelsels en lewende handel, het ek tot gevolgtrekking gekom dat daar geen 8220; mechanical8221; stelsels of aanwysers kan regtig voorspel waar die prys sal gaan met 60 100% akkuraatheid. Die mark nie die geval omgee Ek het na die belangrikheid van Handel / Risikobestuur, algemene tendens (vooroordeel) te verstaan. S R. Dus, het ek begin Sonic R met die voorneme om te deel en te leer van handelaars gelyk. Min kom en gaan, totdat traderathome gekom along. He is 'n groot man met 'n suiwer hart. Hy het ontelbare ure skriftelik tot Sonic R templates en opvoeding ander. Ons sal nie waar ons is hier sonder sy eindelose ondersteuning. Die Sonic R filosofie Trading is 'n waarskynlikheid besigheid. Selfs jy ton van ure vir 'n stel en dit kan nog steeds suur draai .. Jy kan wen en jy kan ook verloor. Dit is jou taak om jou verlies te verminder en te sorg dat jou oorwinning. Jy sal volg stel reëls wat jou sal help op die wen kante meeste van die tyd. Die opkoms van Sonic R Hier is 'n eenvoudige, mooi en winsgewend 15M swing stelsel wat ek kry inspirasie uit Raghee se boek. A blindelings die Moving Gemiddeldes stelsel kan baie suksesvol in trending mark, maar ek is hier rond lank genoeg om te getuig van die mislukking daarvan, wanneer die mark gaan in wat wissel tydperke. So, ek fyn gestem die stelsel met 'n begrip van Deel Ontleding, S R, Wave analise en prys aksie. en ek kry 'n hoë suksessyfer op my posisie / swing handel. ID graag om dit te noem Sonic R. Nou, dit is nie die magic bullet, niks is. Dit is 'n eenvoudige EMO gebaseer, maar doeltreffende stelsel. Jy kan verdien 50 tot 400 + pitte op 'n handel. Sonic Reëls. 1. Moenie oor die handel groot of handel in Asiatiese sessie. Die meeste van die beste instel of Behoorlike tendens voorkom by / na Londen geopen. Jy behoort nie meer as 5 ambagte per week handel .. 2. voeg Moet nooit 'n verlies van poste aka gemiddelde jou poste. 3. Jy SL moet wyd genoeg om vir die prys te asem. As jy dit te styf, die kans om jou SL treffer is baie hoog, selfs al is die prys gaan na rigting wat jy uiteindelik wou. inskrywing, afrit, SL en TP8221, want Sonic R Classic, het ek die 8220 sit; reëls met al die nodige aanwysers in 8220; SonicR of SonicRV2 of SonicRV38221; zip-lêer. Die nuutste Sonic R. System Handleiding (in kort) HIER of HIER Opsomming in Engels HIER Opsomming in Russiese HIER Opsomming in Spaans HIER Kyk bietjie na oor die essensie van Sonic R HIER. uit te vind waarom die Sonic R opstelling winsgewend gewees. U word verwys na die beslaglegging op hierdie post en jy kan leer hoe om te installeer en behoorlik laai die sonic sjabloon. HIER Vir Sonic R Scout, PVSRA Sonic M (geld / Risikobestuur) Jy kan uitvind hoe jy jou wen rand kan maksimeer, HIER verminder jou risiko Raad vir die nuwelinge Net soos om te leer hoe om 'n motor of operasie ry 'n operasie, handel isnt maklik nie. Maar dit geleer kan word en verstaan ​​word saam met die groot hoeveelheid moeite en geduld. As jy dink of aan daardie handel glo is die 8220; ryk quick8221; skema, jy is in vir 'n ontnugtering. So, ek stel voor dat jy al die materiaal te lees in bladsy 1 post 1 en ten minste die laaste 50 bladsye van die forum. Probeer met Demo handel eerste, om te oefen HIER. Sonic R op You Tube Ek plaas videos tyd tot tyd. YOUTUBE Gee my video duim op, as jy dit wil hê .. die rede En waarom word ek deel van hierdie, terwyl ek nie 'n sent van u verdien vir my tyd en moeite? Omdat ek glo deel is Caring. die verwagting Ek het my hedge fund gevind en begin besturende ander geld, maar ek het geen kommersiële belangstelling in die deel van hierdie stelsel. Jy kan dankie sê vir my deur te plaas kommentaar op my profiel, 8220; vouching8221; my in my profiel en waardering vir hierdie draad (op die regterkantste hoek van hierdie bladsy), of jy kan Sonic R. Fan Page op Facebook 8230 voeg; HIER Please dont wees 'n stille Lurker. Kry jouself by hierdie gemeenskap, deel met ander, asook oor jou ervarings en handel opstelling. Kom ons kry die bal aan die rol .. (Post scriptum Hierdie kennis hier gedeel is heeltemal FOC, ek het geen voorneme om $$ maak uit dit, hoekom moet ek vra jou geld terwyl ek my eie kan maak)


No comments:

Post a Comment