Friday, October 14, 2016

Ryg Aanlyn Handel Api

aanlyn handel API Hi Damianham, Welkom by BabyPips! FXCM bied verskeie API opsies. Jy mag dalk wil om te begin deur te kyk na ForexConnect wat baie buigsaam. Dit gesê, ek sal meer terugvoer van julle oor wat in die besonder wat jy nie graag oor Trading Station Web waardeer. As jy op soek is na vir meer gevorderde funksies van 'n verhandelingsplatform, het jy al oorweeg Trading Station Desktop? Soos met API opsies, FXCM bied verskeie handel platforms. Jy kan my vrae te vra oor FXCM in die Hi Damianham, Welkom by BabyPips! FXCM bied verskeie API opsies Jy mag dalk wil om te begin deur te kyk na ForexConnect wat baie buigsaam. Dit gesê, ek sal meer terugvoer van julle oor wat in die besonder wat jy nie graag oor Trading Station Web waardeer. As jy op soek is na vir meer gevorderde funksies van 'n verhandelingsplatform, het jy al oorweeg Trading Station Desktop? Soos met API opsies, FXCM bied verskeie handel platforms. Dankie, plesier om hier te wees. In die eerste plek is daar baie goeie dinge oor Trading Station Web maar basies dit lyk FXCM n UX deskundige het nie in diens van die UI ontwerp sodat daar baie klein dingetjies wat ek nie hou nie. Die uitleg beteken dit is maklik om te klik op die verkeerde knoppie en vind jouself die handel in die verkeerde rigting. 'N Groot probleem kan wees dat dit is gebou op Adobe Flash en dit kan beperk wat jy kan doen. Nie seker wat die vermoëns is al as ek nog nooit 'n stelsel met Flash sou bou. Dankie vir die skakel na die FXCM APIs, skande hulle C ++ // net Java. Kliënt kant Javascript is wat ek sou soek. Ek bou stelsels met reageer JavaScript Uis. Ek het ook probeer IG en ek verkies hul stelsel vir die grootste deel - gebaseerde web en popout kaarte en handel van die grafiek - maar dit het sake ook. Dankie vir die skakel oor die ander handel platforms. Ek dink ek wil om te hou met verspreiding verbintenis en maak my eie besluite, maar 'n koppelvlak wat dit vinniger en makliker maak om plek ambagte en sonder onopsetlike foute nodig het.


No comments:

Post a Comment