Tuesday, October 11, 2016

Online Opleiding 17 Uitgawe

Britse Kwalifikasie beskikbaar op enige plek in die wêreld Gesondheid en Veiligheid Kursusse Deurlopende Professionele Ontwikkeling Sertifikate Deur opleiding Huis Co UK Ltd, is 'n paar nuwe kursusse deur video aanbieding 17 Edition 2382-15 Klaskamer Gesondheid en Veiligheid Opleiding Ons Missie - kliënt eerste. Ons heg waarde aan ons kliënte 17 Edition 2382-15 aanlyn en klaskamer Volle Kursus Nou beskikbaar "Ons lei en eerste Online verskaffers van die Stad en Guilds 17 Edition 2382-12 sedert 2008, kan kandidate hul kursus in hul eie tydraamwerk, gewoonlik binne 3 sal months. We na jou toe kom vir die 2382-12 eksamen wanneer jy dit doen aanlyn deur middel van ons. " Elektriese aanlyn kursusse Ons is baie trots op die oorweldigende ondersteuning wat ons van ons kliënte ontvang. Ons het hierdie geleentheid gebruik om u te bedank vir al die kommentaar wat jy vir ons as terugvoer gestuur. Hier is wat 'n paar van ons kliënte te sê het oor ons. "Ek het reeds 'n kliënt van Opleiding Huis nl Ltd, en sy maklik om te gebruik webwerf met opleiding notas en aanlyn interaktiewe meervoudige keuse vrae en ek geslaag het my City & Gilde 17 Edition 2382-12 eksamen heel eerste keer" Nayden Mihnev (Oktober 2012) "Fantastic natuurlik en sou raai aan enigiemand op soek na 'n alternatief vir die terugkeer na die klaskamer! Die on-line hulpbronne en die ondersteuning van my mentor Terry in geen entjie bygedra tot my sukses in die bereiking van die City & Guilds 2382-12 met 'n 100% slaagsyfer in die eerste keer te vra! sal beslis kyk na my vaardighede in die toekoms verder te werk deur middel van ander on-line kursusse wat aangebied word deur hierdie opleidingsverskaffer " Andrew Smith, Ipswich September 2013 "Ek spreek my opregte dank en waardering teenoor mnr Terence Crowe en sy hele span van die groep, vir die eenvoudige, die baie goed georganiseerd, volledig en met 'n gedefinieerde doelwitte opleidingskursus wat gelei het tot my sukses in die eksamens van die 17de uitgawe van die elektriese installasies Regulations. I wens alle sukses toe aan die Sentrum en om alle kandidate, hulle aan te moedig om die Sentrum vertrou vir hul toekomstige kursusse en exams. Thanks baie " Pantelakis Charalambides / gelisensieer Elektriese Tegnikus / Certified Solar Installer, CYPRUS Maart 2014 "Dankie Terry het gedink dat die aanlyn-program was regtig 'n goeie. Ek weet dat die boek beter as wat ek ooit gedoen het." John Jenkins, Australië Julie 2014 "Dankie Terry die aanlyn-program was regtig 'n goeie en het my gehelp om te slaag 2382-15 die eksamen 1ste keer." Tim Barker, High Wycombe September 2014 "Onderteken op die 2382-15 op 'n Maandag en 5 dae later het ons albei geslaag. Brilliant stelsel, eksamen by die huis toe ons wou dit nie, so ek sal aanbeveel om my vriende." Adam Hodson Simon Hodson beide van Preston Vader en Seun Julie 2015 "Dankie Terry My maatskappy wou hê ek moet doen 2382-15 so vinnig as moontlik, met hierdie skema is baie maklik en professioneel bereik" Jack Bliss van Norwich Junie 2015


No comments:

Post a Comment