Friday, October 14, 2016

Opleiding Strategie Oorsig

Beter opleiding vir veiliger voedsel "Beter opleiding vir veiliger voedsel" is 'n inisiatief Kommissie daarop gemik is om te organiseer 'n EU-opleiding strategie in die gebiede van die reg voedsel, voer wet, dieregesondheid en welsyn van die diere reëls, asook plantgesondheid reëls. Artikel 51 van Verordening (EG) nr 882/2004 Verordening (EG) nr 882/2004 op amptelike kontrole op die verifikasie van die nakoming van voer en reg eet, gesondheid en welsyn van diere reëls dier te verseker, verskaf die wetlike instrument vir hierdie inisiatief. Opleiding is ontwerp vir alle personeel van bevoegde owerhede van die lidstaten wat betrokke is by die amptelike beheer aktiwiteite sodat hulle up-to-date te hou met alle aspekte van die EU-wetgewing in die hierbo gespesifiseer gebiede en verseker dat die kontrole in 'n meer eenvormige gedra, objektiewe en voldoende wyse in elke lidstaat. Dit is ook noodsaaklik dat die derde lande en in die besonder ontwikkelende lande is vertroud met vereistes EU invoer en, waar dit bestaan, met die moontlikheid van die EU-steun. Vir hierdie doel, die opleiding van lidstaten in die EU georganiseer is oop vir deelnemers uit derde lande en spesifieke opleiding sessies georganiseer vir deelnemers derde land op die plek. Beter opleiding vir veiliger voedsel kontak punte is aangewys vir EU-lande, kandidaat en gepaardgaande Lande na aspekte soos deelnemer seleksie koördineer. Bevoegde owerheid personeel van hierdie lande wat belangstel om deel te neem in die opleiding moet hulle nasionale kontak punt. Belangstellendes wat uit derde lande moet verwys na die kontrakteur vir die aktiwiteit waarin hulle wil deelneem. Die hoofdoel van die inisiatief "beter opleiding vir veiliger voedsel" is die organisasie en ontwikkeling van 'n EU-opleiding strategie met die oog op: Verseker en die handhawing van 'n hoë vlak van beskerming van verbruikers en van dieregesondheid, dierewelsyn en gesondheid van plante; Die bevordering van 'n gekoördineerde benadering tot die werking van die Gemeenskap en nasionale stelsels; Die skep van 'n gelyke speelveld vir al die voedsel besighede; Die verbetering van die handel van veilige voedsel; Verseker billike handel met derde lande en in die besonder die ontwikkelende lande. Beveel hierdie bladsy Jou e-pos Jou kollega Voeg 'n kommentaar Voer al die velde gemerk en grondige insette. Ons is mededingend te maak. Jy moet as jy wil om suksesvol op die lange duur te wees - in 'n spel. Dit is regverdig om te sê dat ons speel in die sport goedere bedryf se Champions League. Hoë liga, high stakes. Op die adidas-groep, almal van ons sit ons hele toewyding en breinkrag in ons missie om die adidas Groep die globale leier in die sport goedere bedryf. Hoekom? Omdat ons wil soveel waarde vir al ons belanghebbendes as moontlik te maak. Maak nie saak of jy 'n atleet, 'n fashionista, 'n (potensiële) werknemer of enige ander belanghebbendes, ons streef daarna om waarde te skep vir jou. Lees verder om uit te vind hoe. Dit gaan alles oor die skep van waarde Wanneer dit kom neer op dit, ons streef daarna om die globale leier in die sport goedere bedryf, want ons wil help atlete om hul persoonlike beste. Ons wil seker maak ons ​​het die mees gesogte handelsmerke en tevrede verbruikers en, vir hierdie, moet ons die ontwikkeling van premium produkte en bied reageer dienste. Eers dan sal ons beloon word met top uitslae en 'n leidende posisie in ons bedryf. Ons weet baie goed dat - aan die einde van die dag - die top resultate word ook gekoppel aan die aansienlike waarde wat ons wil hê dat ons aandeelhouers te voorsien met. Vir ons aandeelhouerswaarde neem uiteindelik vorm in kontantvloei generasie en is tasbare gemaak deur 'n sterk verdienste en doeltreffende benutting van kapitaal. HERBERT HAINER, uitvoerende hoof van die Adidas GROEP Dit is nie altyd maklik om waarde te skep vir alle belanghebbendes as prioriteite kan wissel. Soms doelwitte ons belanghebbers 'weerspreek. Maar dit is normaal vir 'n wêreldwye bedryfsmaatskappy van ons grootte. Dit net 'vereis 'n goed deurdagte en gebalanseerde strategie. En ons glo dit is presies wat ons in plek. Ses belangrike STRATEGIESE PILARE Ons het strategiese keuses gemaak en prioritiseer ons beleggings onder ses strategiese pilare. 1. Diverse merk portefeulje Ons omhels 'n multi-merk strategie en ons het 'n goeie rede daarvoor. Atlete en mode-liefhebbers met 'n sport lewenstyl verskil in hul behoeftes, gewoontes, fiksheidsvlak, motiverings en doelwitte vir die speel van sport of geniet 'n sport lewenstyl. Almal verdien produkte, dienste en ervarings wat ooreenstem met hul onderskeie individualiteit. Deur beide 'n massa en 'n nis-speler wat sy vaardighede op 'n baie doelgerigte wyse van toepassing bereik ons ​​'n wye spektrum van verbruikers. Hierdie benadering stel ons in staat te stel en te reageer op tendense meer effektief en ons sal voortgaan om te belê in die versterking van ons onmiskenbaar merk portefeulje. 2. Investments gefokus op hoogste potensiële markte en kanale Een ding is seker: as 'n groep, te teiken ons die leidende posisie in die mark in alle markte waarin ons meeding. Tog, het ons nog ons oorloë te haal om die top te bereik. Ons het ons beleggings gebaseer op die markte wat die beste medium - tot langtermyn groei en winsgewendheid geleenthede bied prioriteit. Met dit in gedagte, ons voortgaan om 'n aansienlike klem op die uitbreiding van ons aktiwiteite in die ontluikende markte. veral China en Rusland. sowel as die bou van markaandeel in underpenetrated markte soos die Verenigde State van Amerika. 3. Die skep van 'n buigsame supply chain Verbruikers tendense vinnig veranderende deesdae en ons wil nie net dien nie, maar ook stel nie. Dit gaan nie net oor die identifisering van tendense, maar meer oor die maak van hulle gebeur. En wat is waar in ons verskaffingsketting is ook - jy raai dit al - waar in sport: spoed en ratsheid is sleutelelemente om outpacing die kompetisie. Daarom is een van ons belangrikste strategiese prioriteite is om die skepping en produksie lei tye verkort deur voortdurend die verbetering van ons infrastruktuur, prosesse en stelsels. Deur die koppeling en al die elemente van ons verskaffingsketting meer effektief te integreer, is ons in staat om vinnig te reageer op veranderende verbruikersneigings. Ons is hard oefen om verder te verbeter buigsaamheid deur die verskaffing van maat oplossings vir al ons sake-modelle, of dit nou die groothandel of kleinhandel kanale. Dit bevoordeel ons verbruikers wat 'n konstante stroom van vars produkte sowel as ons kleinhandelaars en word aangebied, laaste maar nie die minste nie, ons aandeelhouers. 4. Lei deur innovasie Voorpunt-ontwerp in ons produkte is noodsaaklik om volhoubare leierskap in ons bedryf. Dit is wat ons verbruikers is op soek na en van ons verwag. Maar innovasie gaan nie oor net produkte. As julle te versterk en voed die reg grondslag, kan dit enige plek uitspruit. Hierdie houding voel baie natuurlik vir die adidas Groep, aangesien dit nog altyd ons gery sedert adidas 'stigter Adi Dassler die eerste skoene ontwikkel terug in die 1920's. Elke werknemer van die adidas Groep is verantwoordelik vir die bestuur van innovasie. Ons kweek 'n kultuur van uitdagende konvensie en oop vir verandering, en vereis dat alle gebiede van die Groep om ten minste een nuwe sinvolle innoverende verbetering per jaar genereer. Glo ons, dit voel wonderlik om te werk in so 'n inspirerende en toekomsgerigte omgewing. 5. Ontwikkel 'n span gegrond in ons erfenis Soos hierbo uiteengesit, is ons kultuur voortdurend gevorm deur invloede van die verlede en die hede, sowel as ons toekomstige aspirasies. Ons voortbestaan ​​verbintenis ons stigter se aan die atleet, is trots op wat ons doen, gehalte en liefde van die sport. Ons wen as 'n span deur 'n oop kommunikasie, samewerking en ons gedeelde waardes in sport. Daarom, kweek ons ​​'n korporatiewe kultuur van prestasie, passie, integriteit en diversiteit deur die skep van 'n werksomgewing wat innovasie, spangees en prestasie stimuleer gebaseer op 'n sterk leierskap en betrokkenheid. 6. Om 'n volhoubare onderneming So soms die doelwitte van die verskillende rolspelers nie eens te pas as hulle meestal almal baie legitiem. Soos enige globale besigheid, moet die adidas Groep bestuur omvattende kommersiële en mededingende druk van verhoogde finansiële opbrengs en groei te lewer. Ons is verbind tot die vind van die regte balans tussen aandeelhouersbelange en die behoeftes en belange van ons mense, die werkers in fabrieke ons verskaffers se sowel as die omgewing, of, in kort, om besig om 'n volhoubare onderneming. Ons rapporteer die openbaar op die stappe wat ons neem om 'n meer positiewe impak op die samelewing en die planeet het. Sluit by ons aan op ons pad na sukses IMPORTANT LEGAL NOTICE. Die inligting op hierdie webtuiste is 'n regskennisgewing (europa. eu/geninfo/legal_notices_en. htm). Beter opleiding vir 'n veiliger Food & ndash; oorsig Beter opleiding vir veiliger voedsel "Beter opleiding vir veiliger voedsel" is 'n inisiatief Kommissie daarop gemik is om te organiseer 'n EU-opleiding strategie in die gebiede van die reg voedsel, voer wet, dieregesondheid en welsyn van die diere reëls, asook plantgesondheid reëls. Artikel 51 van Verordening (EG) nr 882/2004 Verordening (EG) nr 882/2004 op amptelike kontrole op die verifikasie van die nakoming van voer en reg eet, gesondheid en welsyn van diere reëls dier te verseker, verskaf die wetlike instrument vir hierdie inisiatief. Opleiding is ontwerp vir alle personeel van bevoegde owerhede van die lidstaten wat betrokke is by die amptelike beheer aktiwiteite sodat hulle up-to-date te hou met alle aspekte van die EU-wetgewing in die hierbo gespesifiseer gebiede en verseker dat die kontrole in 'n meer eenvormige gedra, objektiewe en voldoende wyse in elke lidstaat. Dit is ook noodsaaklik dat die derde lande en in die besonder ontwikkelende lande is vertroud met vereistes EU invoer en, waar dit bestaan, met die moontlikheid van die EU-steun. Vir hierdie doel, die opleiding van lidstaten in die EU georganiseer is oop vir deelnemers uit derde lande en spesifieke opleiding sessies georganiseer vir deelnemers derde land op die plek. Beter opleiding vir veiliger voedsel kontak punte is aangewys vir EU-lande, kandidaat en gepaardgaande Lande na aspekte soos deelnemer seleksie koördineer. Bevoegde owerheid personeel van hierdie lande wat belangstel om deel te neem in die opleiding moet hulle nasionale kontak punt. Belangstellendes wat uit derde lande moet verwys na die kontrakteur vir die aktiwiteit waarin hulle wil deelneem. Die hoofdoel van die inisiatief "beter opleiding vir veiliger voedsel" is die organisasie en ontwikkeling van 'n EU-opleiding strategie met die oog op: Verseker en die handhawing van 'n hoë vlak van beskerming van verbruikers en van dieregesondheid, dierewelsyn en gesondheid van plante; Die bevordering van 'n gekoördineerde benadering tot die werking van die Gemeenskap en nasionale stelsels; Die skep van 'n gelyke speelveld vir al die voedsel besighede; Die verbetering van die handel van veilige voedsel; Verseker billike handel met derde lande en in die besonder die ontwikkelende lande. Links in die dokument Waarom sien ek hierdie bladsy? 404 beteken die lêer is nie gevind nie. As jy reeds die lêer dan opgelaai die naam mag verkeerd gespel of dit in 'n ander gids. Ander moontlike oorsake Jy kan 'n 404-fout vir beelde te kry, want jy het Hot Link beskerming aangeskakel en die domein is nie op die lys van gemagtigde domeine. As jy na jou tydelike url (IP / gebruikersnaam /) en kry hierdie fout, daar dalk 'n probleem met die reël stel gestoor in 'n htaccess lêer. Jy kan probeer om die hernoeming die lêer om htaccess-rugsteun en verfrissend die webwerf om te sien of dit die probleem op te los. Dit is ook moontlik dat jy per ongeluk geskrap dokument wortel of die rekening mag nodig wees om weer gemaak. In ieder geval, asseblief onmiddellik kontak HostGator per telefoon of live chat sodat ons die probleem kan diagnoseer. Is jy met behulp van WordPress? Sien die afdeling oor 404 foute na skakel te klik in WordPress. Hoe om die korrekte spelling en gids vind Vermiste of gebreek lêers Wanneer jy 'n 404-fout maak seker dat die URL wat jy probeer om te gebruik in jou browser. This check vertel die bediener wat hulpbron dit moet probeer om te vra. Byvoorbeeld / voorbeeld / Voorbeeld / help. html In hierdie voorbeeld moet die lêer in public_html / voorbeeld / Voorbeeld / Let daarop dat die geval is belangrik in hierdie voorbeeld. Op platforms wat geval-sensitiwiteit e xample afdwing en E xample is nie dieselfde plekke. Vir addon domein, moet die lêer in public_html / addondomain / voorbeeld / Voorbeeld / en die name is kas-sensitief. Wanneer jy 'n vermiste beeld op jou site het jy dalk 'n boks op jou bladsy te sien met 'n rooi X waar die beeld ontbreek. Regskliek op die X en kies Properties. Die eiendomme sal jou vertel die pad en die lêernaam wat nie gevind kan word. Dit is afhanklik van die leser, as jy nie 'n vak op jou bladsy met 'n rooi X probeer regs te klik op die bladsy, kies dan View Page Info, en gaan dan na die Media Tab. Byvoorbeeld / beelde / banner. PNG In hierdie voorbeeld moet die beeld-lêer in public_html / beelde / Let daarop dat die geval is belangrik in hierdie voorbeeld. Op platforms wat pas geval-sensitiwiteit PNG en PNG is nie dieselfde plekke. 404 foute Nadat u WordPress Links By die werk met WordPress, kan 404 Bladsy nie gevind foute dikwels voorkom wanneer 'n nuwe tema is geaktiveer word of wanneer die herskryf reëls in die htaccess lêer verander is.


No comments:

Post a Comment