Saturday, October 15, 2016

Realistiese Inkomste Doelwitte Vir Forex Trading

Realistiese Inkomste Doelwitte vir Forex Trading Hallo handelaars! Eerste wil ek dankie Casey Stubbs en die span by Wenners Edge Trading vir die welwillendheid van die verskaffing van my met 'n gas post. Ek beskou dit as 'n eer om in staat wees om uit mekaar van hierdie blog wees. So, wat is realisties en aanvaarbaar inkomste doelwitte as 'n forex handelaar? Ten einde hierdie vraag te beantwoord moet ons kyk na ander beleggings en loopbane in die wêreld. Ek sal Real Estate as 'n paradigma vir 'n paar redes: Daar is die gebruik van hefboom (nie so groot soos Forex, maar daar is oorheersend element daarvan) en omdat mense kan ryk met Real Estate, net soos wat hulle kan in die handel beskikbaar gestel word. In Real Estate, as jy 'n gesonde verstand belegger, jy kan realisties maak 20-50% per jaar. Deesdae jy sal gelukkig wees om 10-15% die meeste mense is om geld te verloor maak. Dus laat ons sê jy was een van die min vaardig beleggers, en jy was so goed dat jy 30% ROI kan maak jaarliks ​​met behulp van die hefboom wat aangebied word. Hefboom is beskikbaar deur middel van die gebruik van verbande. Ek dink 30 persent per jaar is 'n mooi groot aantal in real estate met inagneming van die huidige ekonomie, maar ter wille van die argument kan net sê dat dit moontlik is. Met dit in gedagte, kom ons tot die gevolgtrekking gekom dat dit in orde om meer winsgewend in Forex as Real Estate ons meer as 30% per jaar moet maak: dit is 'n blote 2,5% per maand! Ek bedoel, eerlik kan ons 2,5% van ons rekeninge te waag op 'n enkele handel en aan ons maandelikse doel met die handel saam met behulp van 'n risiko / beloning verhouding van 1: 1. Dit is die enigste bedryf wat jy wil hê om te maak dat maand ten einde te kry wat jy sal gemiddeld in Real Estate in ag geneem word uiters winsgewend. Die gevolgtrekking is eenvoudig: Forex het so 'n ongelooflike potensiaal, dat dit maklik kan oortref Real Estate selfs met 'n minimale risiko maatreëls in plek. Ek kan nie dink aan baie beleggings wat oral in die buurt 100% ROI lewer 'n jaar. Kom ons neem 'n blik en sien hoe moeilik dit sou wees om hierdie te maak met 'n minimale tot matige risiko bestuur. Dit kom uit tot 6% per maand samestelling. Noudat, my vriend, is meer as uitvoerbaar in hierdie mark. As jy vertroue in jou winsgewendheid as 'n handelaar en bereid is om risiko is, sê 3% van jou rekening op elke handel, dan met 'n RR van 1: 2 wat jy kan hierdie persentasie met 1 handel oor 'n maand maklik te bereik. Dit is net om jou te wys dat Forex is 'n uitstekende belegging as jy dit stadig vat en fokus op die lang termyn. Ek sou graag wou vergelyk Forex Vs Gemiddelde en bogemiddelde loopbane. Nou, kyk na die gemiddelde inkomste per capita (persoon) in die VSA Die gemiddelde inkomste per capita in 2011 was $ 41,663. Kom ons neem aan dat jy wil ten minste $ 50,000 'n jaar handel te maak. Na alles, jou dit te doen vir die geld sodat jy wil so veel as moontlik te maak. Weereens gebruik van minimale-matige risiko ons sê jy kan maklik versamel 6% per maand, kan baie keer hierdie word af van 1 handel. So die veronderstelling dat jy jou lot groottes verhoog met jou rekening elke maand, in plaas van weeklikse of daaglikse vir risikobestuur doeleindes. Jy sal moet 'n $ 20,000 rekening om 50.363 $ per jaar te maak teen 8% per maand het. Dit is die veronderstelling dat jy nie daarin slaag om meer as 8% doen. kan nou sê jy jou uitgawes tot die minimum beperk en gewerk 'n werk, sodat jy in staat was om jou handel rekening te bou. Hoe lank sal dit jou neem om te maak 1000000 af van 'n 10,000 rekening teen 10% ROI per maand? In 4 jaar sou jy $ 970,000 het. Verdeel dit deur 4 en jy $ 242,500. Dit beteken dat jy gemaak 242500 $ elke jaar. Dit is as jy nie enige uitgetrek het trek, in plaas laat jou rekening opbou teen 10% ROI elke maand. Nou, kan net sê dat jy wou wag tot 5 jaar en dan begin trek uit al jou winste te leef van. In 5 jaar sou jy $ 3044816 het. Nou kan jy gratis al die winste elke maand om te trek uit voel, sou dit beteken dat jy $ 304,481 per maand sal maak! Dink net wat. As jy bou jou 10k rekening vir 5 jaar, sal jy maak 3653779 $ 'n jaar nadat dat as jy al jou inkomste trek uit. Ons sien dus dat dit baie beter om op te bou jou rekening totdat jy voel jy nodig het om die geld uit te neem. Ek bedoel, kan jy jou indink wat daardie soort van 'n inkomste 5 jaar van nou af elke maand. Ek is nie eens praat oor iets wat onuitvoerbaar. 10% per maand is baie moontlik in Forex. Ek wil u uitdaag om my 'n ander loopbaan in die wêreld wat sal jy verdien daardie soort geld in 5 jaar. Ek bedoel, eerlik, hierdie syfers is mind blowing, en nog nie moeilik om te bereik. Ek het persoonlik 95% voor gemaak in 'n maand. Toegegee, ek het ly 'n groot deel van nie met behulp van behoorlike bestuur. As gevolg hiervan, Ek beveel die gebruik van behoorlike risikobestuur. My doel is eenvoudig om te versterk hoe winsgewend die Forex mark kan wees as jy hard werk, en het 'n lang termyn doelwitte in gedagte. Ten slotte, as ons in staat is om 'n realistiese siening van Forex handhaaf dan het ons 'n groter kans vir die opstel van redelike doelwitte en die handhawing van 'n winsgewende handel strategie wat ons bring 'n bestendige inkomste met verloop van tyd. Ek wil ook graag 'n geroep uit na 'n groot artikel geskryf deur Nathan hier by Wenners Edge Trading, hierdie artikel gee ook goeie oorleg met betrekking tot soek na Forex as 'n loopbaan en fokus op die lang termyn. Dankie vir die lees en laat asseblief 'n paar gedagtes en kommentaar!


No comments:

Post a Comment