Tuesday, October 11, 2016

Draad Is Daar Iemand 'N Goeie Lewe Uit Voltydse Forex Trading

Draad: Is daar iemand 'n goeie lewe uit Voltydse Forex Trading? Aansluit Datum Augustus 2013 Plek Washington-DC Metro Area Pos 87 Is daar iemand 'n goeie lewe uit Voltydse Forex Trading? Ek wil net om te hoor dat dit gedoen kan word. Al wat ek lyk sien aanlyn gepos (en ek het nagegaan ophou 'n paar forums) is mense handel met mikro rekeninge hoop om dit groot, of net blote spekulasie van 'n lewe te tref indien so en so 'n wins van 'n demo rekening kan herhaal met 'n werklike geld rekening. Is daar iemand daar buite wat eintlik 'n goeie lewe handel FOREX Voltydse? My definisie van 'n goeie lewe is 'n inkomste deur die handel FOREX van ten minste soveel as wat die gemiddelde professionele fabrikate na die werk jaar in hul loopbaan. In die Verenigde State van Amerika wat sal 75k-100k 'n jaar wees. Ek dink dit ten minste 100k sou neem per jaar om 'n voltydse Dag Trader wees en in staat wees om 'n ordentlike salaris te maak, in die veronderstelling 10% per maand redelik en volhoubaar oor lang tydperke. Geredigeer deur InfinityComplex; 2013/09/14 by 06:20.


No comments:

Post a Comment